Rum i Barcelona uthyres - Forum

2006-06-08 16:23   Martina
Hej, Jag hyr ut mitt rum i var lagenhet i attraktiva omradet el Borne, mitt i centrala Barcelona fran 1 juli och framat.Da jag kommer att va bort rest over sommaren. Bra forbindelser till allt, nara till stan och till utelivet och resturangerna i el Borne. 15 minuter till stranden Battre lage an sa har kan det inte bli om man vill bo i centrum. Rummet kostar 350 e i manaden inkl gas och el. Ar ni intresserade hor av er. Vi hors Martina

Ang: Rum i Barcelona uthyres
2006-06-11 02:07   Camilla
Hej! Jag är intresserad av rummet. Jag undrar hur stort är det? Och kommer man leva tillsamans med andra? Skulle det få plats 3 tjejer eller är det bara för 1 person? (27/7-21/8) Om det går eller om du har tips på andra som hyr ut till 3 tjejer så kontakta gärna!

Ang: Rum i Barcelona uthyres
2006-06-14 00:12   Pernilla
Hej!! Jag är verkligen intresserad av att hyra rummet om det inte redan är uthyrt! Jag ska till Barcelona för att plugga i lite drygt en månad (1/7 och framåt). Hör gärna av dig! pilladahlberg@yahoo.com

Ang: Rum i Barcelona uthyres
2006-06-14 00:17   byveri
Hej!! jag är intresserad av din lägenhet. Jag och min syster tänkte åka ner en vecka i slutet av juli och tänkte höra om din lägenhet är ledig då?! väldigt tacksam på svar!!

Ang: Rum i Barcelona uthyres
2006-06-16 14:31   angaende rum el born barcelona
hej Camilla, Vi kommer att hyra ut alla vara tre sovrum under agusti/ september manad. Hor av dig till min mailadress om ni ar intresserade. perssonmartina@hotmail.com Mvh Martina

Ang: Rum i Barcelona uthyres
2006-07-16 01:10   Frida
Hejsan! jag undrar hur länge du tänkt hyra ut rummet och om det fortfarande är aktuellt?ska ner till barcelona för att plugga och arbeta from 5 aug fram till jul minst. du kan ju kanske höra av dej. frida.jensen@spray.se

Ang: Rum i Barcelona uthyres
2006-10-30 22:59   Anna
Hej Martina! Hittade din mailadress på studentrum. Vad jag har förstått så sökte du via hemsidan någon som ville hyra din lägenhet i somras!? Vi är fyra stycken tjejer somm ska ner till barcelona i januari och läsa spanska i några månader. Tänkte bara höra om du eventellt fortfarande vill hyra ut din lägenhet? Eller om du möjligtvis känner till någon bra kontakt som hyr ut rum/lägenheter? Vore gulligt av dig om du tog dig tid att svara. Med vänlig hälsning / Anna från Göteborg

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in