Paris 10/10-25/1 - boende sökes - Forum

2005-08-30 22:58   Gustav
Tänkte ta mig till Paris i höst & lära mig lite mer franska. Finns det någon som är intresserad av att dela boende eller hyra ut något till mig? Det mesta är av intresse så länge det är relativt centralt beläget.

lägenhet i paris
2005-09-07 17:08   arnaud
Hej! Har en lägenhet, centralt i Paris, som är tillgänglig för uthyrning under hösten, from nu.. Den ligger i arr 5 mot en bakgård så det är lugnt runt omkring, trafiken hörs inte. Högst upp i ett hus med 5 våningar. Metro Censier Daubenton. Lägenheten är ljus och fin med ett rum, kök och badrum med badkar. Tv, skrivbord och bäddsoffa finns kvar för användning. Hyra 675euro, inkl el. Foto finns vid intresse.. Mvh, Arnaud arnopapi@hotmail.com

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-09 14:38   Jonas V
Hej Gustav Jag åker också ner till Paris den 20 september. Jag har ingen lägenhet att erbjuda, men hör gärna av dig om du är intresserad av att dela. Vänligen Jonas V

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-09 15:09   Jonas V
Hej Gustav. Jag ska också plugga i Paris från 20 september till mitten av juli, och är intresserad av att dela lägenhet om möjlighet finns. Hör av dig om du är intresserad. jonasvalfridsson@hotmail.com

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-10 11:55   Erika
Hej! Jag bor strax utanför Paris och pluggar genom ett Erasmus utbyte. Tänkte dock flytta in till centrala Paris snarast möjligast och stannar till juni 2006. Är intresserad av delat boende. Hälsningar, Erika

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-13 14:26   AN
Hej på er! Bor för tillfället i Orsay men vill dela en större lägenhet i centrum. Vill inte störa stämningen men jag har varit och kollat på Arnauds lägenhet och den är väldigt dyr och lika ofräsh. Vist är det dyrt här men.... Ska man dela lägenhet med någon man känner skulle man kanske kunna dela den men annars blir det för dyrt tycker jag. Hör gärna av er till mig om ni hittar något att dela, betalar uppemot 450 för ett rum. MVH Andreas

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-13 17:02   Erika
Hej! Jag har redan hittat lägenhet med en annan tjej så jag tar tillbaka min intresseanmälan för boende. Men lycka till!! Vi kanske ses! Erika

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-15 23:08   audrey
Hej! I don't really speak swedish but at least i can understand that you are looking for a flat or something in Paris. I already have a few flatmates for renting a big house in the suburbs (and very cheap!) , but as we may have a house with 8 rooms, i need more flatmates! If you are interested about an international colocation (2 frenchs me and another guy, an irish , a german ,a canadian, and maybe an american ), better than living only with other swede or alone in my mind, send me an email for more details to this adress: audrey.pouvrasseau@gmail.com You can also read my post on the forum (you can't miss it!) Hope to hear from you! Audrey.

Ang: Paris 10/10-25/1 - boende sökes
2005-09-30 16:43   BOENDE I PARIS
Hej hej! Jag ska också ner till Paris den 2/10 o jag har inte heller nåt att erbjuda. Jag blir så överraskad bara av alla dyra hyror. Helst något billigt!!! Jag kommer till en fransk vän först som ska hjälpa mig att hitta något. Jag är ingen kräsen med letandet. Ni får gärna höra av er! Yanira

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in