Mindre lägenhet alt dubbelrum i Madrid sökes - Forum

2005-08-04 13:26   malin
Vi är två ordentliga tjejer (23-24år)från Sthlms-trakten som ska plugga på universitet i Madrid från slutet av september 2005 - februari 2006. Vi söker någonstans att bo under studietiden. Vi beaktar alla förslag. Tacksam för tips eller förslag. - Malin

Valencia
2005-08-05 00:26   Micke
Jag har pluggat under ett års tid i Valencia. Där var det enkelt att fixa boende på plats i form av uppsatta lappar med folk som ville dela lägenhet. Priserna där låg på ca 1500-2000 kr i månaden för ett rum. Om det är lika lätt att hitta boende i Madrid har jag ingen aning om.

Madrid
2005-08-11 14:44   Kim
Hej! Ska också till Madrid nu i höst och läsa min utlandstermin på Universidad de comillas de pontificia Madrid. Pluggar vid ekonomihögskolan i Lund, men kommer från sthlm. Håller också på för fullt att leta boende...det är inte lätt! Vad ska ni plugga? Skulle vara kul att komma i kontakt med några fler som ska till Madrid...från min skola är det bara jag! Vänliga hälsningar, Kim kimmiz@gmail.com

Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in