Pluggkompis till Matte E och Fysik B i Uppsala Stockholm - Forum

2011-02-26 13:11   Ragnhild

Hej

Jag läser denna terminen fysik B och Matematik E på distans via hermods, målet är att bli klar med båda kurserna för att kunna använda dem när jag söker in till hösten.

Fysik B är jag nästan klar med medan matte E har jag tänkt att göra kommande månader. Just i slutspurten när det är dags att plugga inför slutproven tycker jag att det vore toppen att ha någon att resonera med och plugga tillsammans med. jag tycker oftast att kunskap befästs bäst genom att diskutera och förklara. Dessutom kommer detta provet vara muntligt vilket gör det extra viktigt att haatt ha tränat på att resonera muntligt kring uppgifterna.

Är det någon som är i samma sits och också gärna tar en plugghelg/kväll i stockholmn eller uppsala?
Svara här eller på mailen så kan vi ju försöka styra upp ett matte/fysik-race.

MVH

Ragnhild


RE: Pluggkompis till Matte E och Fysik B i Uppsala Stockholm
2011-07-26 15:16   Elin Karlsson

Hej!

Jag mailar inte för att bli pluggkompis då jag förmodar att du redan är klar med dina kurser denna termin. Dock googlade jag runt i hopp om att hitta någon som möjligvis skulle kunna ha uppdragen till Matte E på hermods. Kanske har du dom och skulle vilija hjälpa en desperat tjej som mig? :P

Det är nämligen så att jag köp matematikkursen på Hermods men någonting skumt har hänt med min betalning och tjejen som jobbar med webshoppen är på semester. Detta gör att mina planer går i kras då jag förmodligen inte hinner slutföra denna mattekurs tills höstterminens kurser börjar och jag kommer inte kunna sök in till universitetet för denna sketna 50p kursen saknas.

Så nu håller jag tummar och tår för att du för det första ens ska ha orken och lustn att hjälpa mig och att du har kvar uppdragen. Jag menar såklart bara FRÅGORNA och absolut inte svaren. Jag vill alltså bara få tillgång till kursen och kunna göra desa uppdrag så de är klara och så jag direkt kan få dessa rättade och kunna boka en examination när jag väl kan logga in på NOVO.

Ledsen för ett jättelångt mail, som du säkert hör är jag en smula desperat och hoppas verkligen du kan hjälpa mig. Villig att betala om det är besvärlig att få fram uppdragsfrågorna.

MVH Elin Karlsso


Nyhetsbrev
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀
Logga in